Aktualności BM

2020.11.04

#zostańWdomu – ważne informacje w sprawie obsługi rachunków

Zachęcamy do pozostania w domu. Nadal możesz zarządzać swoimi rachunkami zdalnie. Sprawdź, co możesz zrobić online lub kontaktując się z naszym pracownikiem telefonicznie.

1. Składnie dyspozycji/zleceń

  • Zlecenia w zakresie instrumentów z GPW w Warszawie i Rynków zagranicznych – serwis supermakler.
    Przypominamy, że składając zlecenia przez serwis transakcyjny supermakler, aplikację supermakler mobile  lub program ePromak Professional, zapłacisz niższą prowizję niż składając zlecenie osobiście/telefonicznie w Punkcie Obsługi Klienta Biura Maklerskiego PKO Banku Polskiego (POK), a mając ciągły dostęp online do swojego rachunku, możesz szybo reagować na zmieniającą się sytuację na rynku.

    Zapoznaj się z opisem: serwisu supermakler, aplikacji moblinej oraz ePromak Professional.

  • Elektroniczne dyspozycje/wnioski:
    Serwis supermakler w wersji przeglądarkowej umożliwia również aktywowanie nowych usług, takich jak np. dostęp do rynków zagranicznych, dostęp do instrumentów pochodnych czy też powiązanie rachunku inwestycyjnego z rachunkiem osobistym prowadzonym w PKO Banku Polskim.

    Zakres wszystkich dyspozycji, które możesz złożyć przez serwis telefoniczny lub Aplikacje internetowe (supermakler) dostępny jest w komunikacie nr 3 Dyrektora Biura Maklerskiego, dostępnym na stronie www.bm.pkobp.pl/o-nas/komunikaty-dyrektora/.
  • Dyspozycje w zakresie obligacji skarbowych.
    Zakup, zamiana, przedterminowy zakup obligacji skarbowych – tego typu dyspozycje możesz teraz złożyć telefonicznie, kontaktując się z dowolnym POK.
    Realizacja tych dyspozycji dostępna jest dla klientów, którzy jednocześnie są właścicielami rachunku inwestycyjnego z aktywną umową do Serwisu telefonicznego (dyspozycje w tym zakresie nie mogą być składane przez pełnomocników do rachunku inwestycyjnego).

    Dodatkowo przypominamy, że możliwy jest również dostęp za pośrednictwem serwisu transakcyjnego www.zakup.obligacjeskarbowe.pl, po uprzednim jego aktywowaniu.
  • Odpowiedź na wezwania do zapisywania się na sprzedaż akcji spółki ENERGA S.A., Play Communications S.A., MOJ S.A.
    Posiadając rachunek inwestycyjny z aktywną umową do Serwisu telefonicznego możesz złożyć zapis sprzedaży akcji w odpowiedzi na wezwanie kontaktując się telefonicznie z dowolnym POK. Dane kontaktowe znajdują się tutaj.

2. Aktywacja dostępu do serwisu supermakler

Jeżeli posiadasz rachunek inwestycyjny bez dostępu do serwisu supermakler lub nie pamiętasz hasła, skontaktuj się telefonicznie z Wirtualnym POK (wybierając 4 - pomoc techniczna), aby otrzymać dane niezbędne do zalogowania.

Uwaga:
Informujemy o zmianie godzin obsługi Klientów w Biurze Maklerskim:

  • Wirtualny POK (22 521 90 90, 801-169-235) dostępny jest w dni robocze w godzinach 9:00 - 17:00.
  • Infolinia produktowa (81 535 63 63, 801 304 403) dostępna jest w dni robocze godzinach 8:00 - 17:00.
  • Kontakt z nami możliwy jest również poprzez e-mail: supermakler@pkobp.pl
  • Obsługa w poniższych POK odbywać się będzie w dni robocze w godzinach:
W godzinach od 10:00 do 12:00 w poniższych POK priorytetowo obsługujemy seniorów 60+ (bez kolejki)
Punkt Obsługi KlientaGodziny bezpośredniej obsługi Klienta
POK w Bełchatowie9:00-16:45
POK w Białymstoku8:30-17:00
POK w Bydgoszczy9:00-16:00
POK w Częstochowie9:00-17:00
POK w Elblągu9:00-16:00
POK w Gdańsku9:00-16:00
POK w Gdyni9:00-16:00
POK w Jeleniej Górze9:00-17:00
POK w Jastrzębiu-Zdroju9:00-17:00
POK w Katowice9:00-17:00
POK w Krakowie9:00-17:00
POK w Krośnie9:00-16:00
POK w Koszalinie10:00-17:00
POK w Legnicy9:00-16:00
(od 16:00 do 17:00 prowadzona jest obsługa telefoniczna w POK)
POK w Lublinie8:00-15:00
POK w Łodzi9:00-17:00
POK w Olsztynie9:00-17:00
POK w Opolu9:00-17:00
POK w Płocku9:00-17:00
POK w Poznaniu9:00-16:00
(od 16:00 do 17:00 prowadzona jest obsługa telefoniczna w POK)
POK w Raciborzu9.00-17.00
POK w Rzeszowie8:00-15:00
POK w Sosnowcu

10:00-17:00
(od 9:00 do 10:00 prowadzona jest obsługa telefoniczna w POK)

POK w Szczecinie10:00-17:00
POK w Toruniu

9:00-16:00

POK w Warszawie, ul. Puławska 159:00-17:00
POK w Warszawie, ul. Sienkiewicza 12/149:00-17:00
POK we Wrocławiu9:00-17:00

Klienci korzystający z usług maklerskich za pośrednictwem serwisu telefonicznego mogą składać zlecenia oraz dyspozycje kontaktując się z Witualnym POK, wybierając 2 - zlecenia i dyspozycje. 801 169 235, +48 22 521 90 90 (opłata zgodna z taryfą operatora) czynny od pn. do pt. w godz. 8.30-17.30.

 

Jeżeli jesteś klientem PKO Banku Polskiego i posiadasz rachunek rozliczeniowo-oszczędnościowy, załóż rachunek inwestycyjny serwisie internetowym iPKO i skorzystaj z oferty specjalnej – 0 zł za prowadzenie rachunku w 2020 i 2021 r.*

Sprawdź

 

*Promocja dotyczy Klientów nieposiadających na dzień 19 sierpnia 2020 r. aktywnego rachunku inwestycyjnego w Biurze Maklerskim PKO Banku Polskiego i którzy w okresie od 20 sierpnia do 31 grudnia 2020 r otworzą rachunek inwestycyjny wraz z dostępem do Aplikacji internetowych oraz wyrażą Zgodę na Trwały nośnik elektroniczny. Zwolnienie z opłaty za 2021 r. pod warunkiem dokonania minimum jednej transakcji kupna lub sprzedaży instrumentów finansowych do końca 2020 r. Szczegółowe warunki promocji znajdują się w Komunikacie 14 Dyrektora BM dostępnym na stronie internetowej BM.