Aktualności BM

2025.05.08

Zmiany w limitach płatności z banku

6 maja PKO Bank Polski wprowadził zmiany, które dotyczą limitów Twoich płatności. Jeśli chcesz zrobić przelew przez serwis iPKO lub aplikację IKO, pamiętaj o ustalonym przez bank Domyślnym limicie dziennym oraz Maksymalnym limicie dziennym.

Przelewy na rachunki w naszym Biurze Maklerskim bez limitów płatności

Jeśli chcesz, żeby Twój przelew na rachunek inwestycyjny lub rachunek rejestrowy (Rejestr Papierów Wartościowych) nie wliczał się w limity płatności banku, w serwisie iPKO lub aplikacji mobilnej IKO wybierz kolejno: Moje produkty > Inwestowanie > Biuro Maklerskie. Na liście rachunków w Biurze Maklerskim, obok rachunku, który chcesz zasilić, wybierz ikonę trzech kropek > Wpłać pieniądze na rachunek.

Tą metodą możesz zrobić przelew, jeśli Twój rachunek inwestycyjny jest połączony (powiązany) z Twoim kontem osobistym w PKO Banku Polskim.

Twój rachunek inwestycyjny nie jest połączony z kontem osobistym?

Połączenie rachunków zrobisz:
- w serwisie iPKO (Moje produkty > Inwestowanie > Biuro Maklerskie),
- w serwisie PKO supermakler (kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Wnioski > przycisk Złóż nowy wniosek > Kategoria: Usługi dodatkowe > Nazwa: Udostępnienie środków bankowych/ zmiana ROR/ zmiana limitu środków bankowych do wykorzystania na rachunku inwestycyjnym),
- w Punkcie Usług Maklerskich (PUM) zlokalizowanym w oddziale banku,
- w naszym Punkcie Obsługi Klienta (POK).

 

Pamiętaj, że wpłaty na rachunki w Biurze Maklerskim możesz robić też tradycyjnie, przez przelewy jednorazowe, z uwzględnieniem limitów płatności, które cię obowiązują.

 

Więcej informacji o limitach płatności znajdziesz:

- na stronie www.pkobp.pl/klient-indywidualny/aplikacja-iko-ipko/limity
- w Szczegółowych warunkach świadczenia usługi bankowości elektronicznej i usługi bankowości telefonicznej oraz składania oświadczeń w PKO Banku Polskim