POK Łódź - czasowa zmiana godzin obsługi klientów
W okresie 1-5 sierpnia br. obsługa klientów w Punkcie Obsługi Klienta w Łodzi odbywa się w godzinach 10:00-17:00.
W okresie 1-5 sierpnia br. obsługa klientów w Punkcie Obsługi Klienta w Łodzi odbywa się w godzinach 10:00-17:00.
Infolinia: 801 304 403, (81) 535 63 63
Infolinia obligacji skarbowych: 801 310 210, (81) 535 66 55
(czynne 8:00 - 17:00 w dni robocze)
© 2025 PKO Bank Polski
Kod BIC (Swift): BPKOPLPW
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez Bank oraz zmiany ustawień plików cookies a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i zgodę na wykorzystywanie plików cookies w celach marketingowych.
Pliki cookies przetwarzane są m.in. w celu jak najlepszego dopasowania prezentowanych treści do potrzeb i zainteresowań użytkowników a także w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług świadczonych przez Bank oraz aby dokonywać pomiarów, które pozwalają udoskonalać produkty i usługi oferowane przez Bank. Szczegółowe informacje na temat rodzajów plików cookies, sposobach korzystania z plików oraz usuwania, a także o naszych partnerach znajdują się w Polityce prywatności