Od 11 kwietnia br. ważne zmiany w serwisie internetowym i telefonicznym
Sprawdź nowości:
Usprawniamy reset hasła do logowania w serwisie internetowym i telefonicznym – teraz dostaniesz nowe hasło SMS-em
Zmieniamy politykę zarządzania hasłami telefonicznymi i politykę dostępu do rachunków dla pełnomocników
Reset hasła do logowania w serwisie internetowym i telefonicznym
W przypadku resetu hasła, dostaniesz je SMS-em na numer telefonu komórkowego zapisany w Biurze Maklerskim. Dodatkowo wkrótce wprowadzimy możliwość samodzielnego resetu hasła internetowego poprzez formularz na stronie logowania.
W związku z tym pamiętaj, aby uzupełnić/zaktualizować swoje dane kontaktowe, w szczególności adres e-mail i numer telefonu komórkowego. Bez tego nie otrzymasz nowego hasła.
Zmiana polityki zarządzania hasłami telefonicznymi:
- Od 11 kwietnia br., ze względów bezpieczeństwa, hasło nie będzie przypisane do danego rachunku. Teraz każda osoba uprawniona do dysponowania rachunkiem inwestycyjnym, np. właściciel*, współwłaściciel* lub pełnomocnik, będzie mieć swoje hasło do obsługi swoich rachunków oraz tych, do których ma pełnomocnictwo – hasło będzie przypisane do osoby a nie do rachunku
- Możesz używać dotychczasowego hasła, jeśli:
- jesteś właścicielem* lub współwłaścicielem* nie więcej niż jednego rachunku z dostępem telefonicznym lub
- jesteś pełnomocnikiem tylko do jednego rachunku z dostępem telefonicznym.
W pozostałych przypadkach zarówno Ty*, jak i ewentualni pełnomocnicy posiadający pełnomocnictwo bez ograniczeń do Twojego rachunku otrzymacie nowe hasła SMS-em do 11 kwietnia br.
- Zachęcamy: zmień po 11 kwietnia br swoje dotychczasowe hasło do serwisu telefonicznego samodzielnie – możesz to zrobić w serwisie internetowym.
- Przypominamy: zaktualizuj swoje dane, m.in. numeru telefonu komórkowego i adres e-mail, w Biurze Maklerskim. Potrzebujesz tych danych, żeby odebrać nowe/zresetować hasło do serwisu telefonicznego i internetowego.
* W przypadku osób prawnych dotyczy to tylko pełnomocników. Właściciele rachunków nie posiadają dostępu internetowego/telefonicznego do rachunku.
Zmiany w zarządzaniu dostępem do rachunków dla pełnomocników
- Wszyscy pełnomocnicy, którym zostało udzielone pełnomocnictwo bez ograniczeń, domyślnie będą mieli ustawiony dostęp do rachunku za pośrednictwem serwisu telefonicznego i internetowego, jeśli taki dostęp został nadany dla danego rachunku
- Wszyscy pełnomocnicy, którzy mają obecnie pełnomocnictwo rodzajowe uprawniające do realizacji choć jednej z następujących czynności: zleceń kupna, zleceń sprzedaży, wypłaty gotówki, realizacji przelewów, zamknięcia rachunku domyślnie będą mieli ustawiony dostęp do rachunku za pośrednictwem serwisu telefonicznego i internetowego, jeśli taki dostęp został nadany dla danego rachunku, z wyłączeniem pełnomocników, dla których istnieją dodatkowe ograniczenia działania na rachunku mocodawcy.
Informacje dla właścicieli:
- Jeśli nie chcesz, aby pełnomocnicy, posiadający pełnomocnictwo bez ograniczeń mieli dostęp do rachunku poprzez serwis telefoniczny i internetowy, od 12 kwietnia br. możesz złożyć taką dyspozycję w Punkcie Obsługo Klienta (POK), telefonicznie w Wirtualnym POK* lub poprzez wniosek w serwisie internetowym*.
- Udzielając nowego pełnomocnictwa, zdecydujesz, czy chcesz nadać danemu pełnomocnikowi dostęp przez serwis telefoniczny i internetowy.
- Zakładając dostęp internetowy lub telefoniczny do rachunku na którym dotychczas nie było takich dostępów, pełnomocnicy nie otrzymają automatycznie dostępów. Będziesz mógł zmienić domyślne ustawienie i zdecydować który z nich ma otrzymać dane dostępowe.
* W przypadku osób prawnych możliwość złożenia takiej dyspozycje jest tylko w Punkcie Obsługi Klienta (zgodnie z reprezentacją)
Już wkrótce.:
- Zapraszamy na premierę PKO supermaklera – Twojego nowego serwisu internetowego w wersji na przeglądarki i aplikacje mobilne
- Zmienimy stronę logowania i dodajemy opcję samodzielnego resetu hasła do Twojego serwisu internetowego