Pierwsze logowanie do serwisu PKO supermakler
Przez stronę internetową
- 1
Wejdź na stronę pkosupermakler.pl
Stronę internetową wpisz w pasku adresu na swojej przeglądarce
- 2
Zaloguj się
Wprowadź swój login i hasło. Login wysłaliśmy Ci w wiadomości e-mail, hasło - w SMSie
- 3
Potwierdź logowanie
Wpisz kod autoryzacji, który wysłaliśmy Ci w SMSie
Dodatkowe potwierdzenie logowania
Na czym polega dodatkowe potwierdzenie logowania?
Ze względów bezpieczeństwa, chcemy każdorazowo upewnić się, że to na pewno Ty logujesz się do serwisu PKO supermakler.
Po wpisaniu loginu oraz hasła na stronie pkosupermakler.pl - musisz nam potwierdzić swoje logowanie. Wpisz kod z SMSa lub potwierdź logowanie w aplikacji mobilnej PKO supermakler.
W jaki sposób mogę potwierdzić logowanie do serwisu PKO supermakler?
Wybierz wygodny dla Ciebie sposób potwierdzenia logowania.
Autoryzacja kodem SMS:
1. Wpisz login i hasło.
2. W nowym oknie wpisz kod SMS, który wysłaliśmy na numer Twojego telefonu komórkowego i kliknij na przycisk „Potwierdź”Autoryzacja aplikacją mobilną PKO supermakler:
1. Jeżeli nie masz zainstalowanej aplikacji mobilnej PKO supermakler, pobierz najnowszą wersję (ze sklepu Google Play lub App Store) i zainstaluj ją na swoim urządzeniu.
2. Wykonaj logowanie do aplikacji mobilnej PKO supermakler, aby sparować ją z przeglądarkowym serwisem PKO supermakler
3. Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler na pkosupermakler.pl
4. W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Urządzenia mobilne
5. Odszukaj odpowiednie urządzenie i wybierz na nim Aktywuj autoryzację mobilną. Autoryzację możesz aktywować tylko na jednym urządzeniu6. Ponownie w prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Personalizacja
7. Przejdź do sekcji Metoda dodatkowej autoryzacji i wybierz Aplikacja mobilna. Zapisz zmiany (na dole strony)8. Dzięki powyższym ustawieniom, po podaniu loginu i hasła na stronie pkosupermakler.pl, poinformujemy Cię o konieczności zatwierdzenia logowania w swojej aplikacji mobilnej. Zaloguj się do aplikacji mobilnej PKO supermakler i potwierdź logowanie
Mam nowy telefon. Jak zmienić telefon, który będzie używany do potwierdzenia logowania przez aplikację mobilną?
- Na nowym telefonie zainstaluj aplikację mobilną PKO supermakler i zaloguj się do niej, aby sparować ją z przeglądarkowym serwisem PKO supermakler.
Pamiętaj, że możesz sparować maksymalnie trzy urządzenia. Jeśli chcesz sparować kolejne, usuń w przeglądarkowym serwisie PKO supermakler przynajmniej jedno, które było sparowane wcześniej. - Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler na pkosupermakler.pl.
- W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Urządzenia mobilne.
- Odszukaj urządzenie, na którym przed chwilą została przez Ciebie zainstalowana aplikacja mobilna i wybierz na nim opcję Aktywuj autoryzację mobilną. Autoryzację możesz aktywować tylko na jednym urządzeniu.
- Na nowym telefonie zainstaluj aplikację mobilną PKO supermakler i zaloguj się do niej, aby sparować ją z przeglądarkowym serwisem PKO supermakler.
Nie mam już dostępu do aplikacji mobilnej PKO supermakler. Jak usunąć potwierdzenie logowania przez aplikację mobilną?
- Wejdź na stronę pkosupermakler.pl, kliknij na odnośnik Odzyskaj hasło i wypełnij dostępny formularz.
- Postępuj ze wskazówkami z otrzymanej wiadomości e-mail.
- Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler loginem oraz nowym hasłem, które wysłaliśmy Ci w SMSie.
- Potwierdź logowanie kodem, który wysłaliśmy Ci w SMSie - Twoja wcześniejsza zapamiętana autoryzacja mobilna zostanie automatycznie wyłączona.
Usunąłem aplikację mobilną PKO supermakler ze swojego telefonu. Jak odzyskać potwierdzenie logowania przez aplikację mobilną?
- Zainstaluj aplikację mobilną PKO supermakler i zaloguj się do niej aby ponownie sparować ją z Twoim rachunkiem inwestycyjnym.
Pamiętaj, że możesz sparować maksymalnie trzy urządzenia. Jeśli chcesz sparować kolejne, usuń w przeglądarkowym serwisie PKO supermakler przynajmniej jedno, które było sparowane wcześniej. - Wejdź na stronę pkosupermakler.pl, kliknij na odnośnik Odzyskaj hasło i wypełnij dostępny formularz.
- Postępuj ze wskazówkami z otrzymanej wiadomości e-mail.
- Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler loginem oraz nowym hasłem, które wysłaliśmy w SMSie.
- Potwierdź logowanie kodem z SMSa.
- W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Urządzenia mobilne.
- Odszukaj odpowiednie urządzenie i wybierz na nim opcję Aktywuj autoryzację mobilną. Autoryzację możesz aktywować tylko na jednym urządzeniu.
- Ponownie w prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego i wybierz z menu Personalizacja.
- Przejdź do sekcji„Metoda dodatkowej autoryzacji i wybierz Aplikacja mobilna. Zapisz zmiany na dole strony.
- Zainstaluj aplikację mobilną PKO supermakler i zaloguj się do niej aby ponownie sparować ją z Twoim rachunkiem inwestycyjnym.
Dla przeglądarkowego serwisu PKO supermakler mam ustawioną autoryzację logowania przez aplikację mobilną. Jak zalogować się do serwisu przeglądarkowego jeśli mam zablokowany dostęp do aplikacji mobilnej?
- Wejdź na stronę pkosupermakler.pl, kliknij na odnośnik Odzyskaj hasło i wypełnij dostępny formularz.
- Postępuj ze wskazówkami z otrzymanej wiadomości e-mail, dzięki czemu przywrócimy domyślne ustawienia dotyczące autoryzacji logowania (zostanie wprowadzona autoryzacja kodem z wiadomości SMS).
- Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler loginem oraz nowym hasłem, które wysłaliśmy w SMSie.
- Potwierdź logowanie kodem z SMSa.
- W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Urządzenia mobilne.
- Odszukaj odpowiednie urządzenie i wybierz na nim opcję „Odblokuj PIN”.
Aby przywrócić autoryzację logowania przez aplikację mobilną:
- W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Personalizacja.
- Przejdź do sekcji Metoda dodatkowej autoryzacji i wybierz Aplikacja mobilna. Zapisz zmiany na dole strony.
Jak wyłączyć potwierdzenie logowania przez aplikację mobilną?
- Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler na pkosupermakler.pl.
- W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Urządzenia mobilne.
- Odszukaj odpowiednie urządzenie i wybierz na nim Wyłącz autoryzację mobilną.
Jak usunąć sparowane urządzenie mobilne?
- Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler na pkosupermakler.pl.
- W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Urządzenia mobilne.
- Odszukaj odpowiednie urządzenie i wybierz na nim opcję Usuń dostęp.
Jakie inne dyspozycje muszę dodatkowo potwierdzać?
Poprosimy Cię o dodatkowe potwierdzenie, jeśli w PKO supermakler:
- zrobisz przelew na kwotę powyżej 200 tys. zł,
- zmienisz zgody lub zaktualizujesz dane kontaktowe.