Przejdź to głównej części strony

Logowanie do PKO supermakler

Na tej stronie sprawdzisz jak:

 

  • zalogować się,
  • odblokować dostęp,
  • nadać nowe hasło,
  • korzystać z potwierdzenia logowania.

Pierwsze logowanie do serwisu PKO supermakler

Przez stronę internetową

  • 1

    Wejdź na stronę pkosupermakler.pl

    Stronę internetową wpisz w pasku adresu na swojej przeglądarce

  • 2

    Zaloguj się

    Wprowadź swój login i hasło. Login wysłaliśmy Ci w wiadomości e-mail, hasło - w SMSie

  • 3

    Potwierdź logowanie

    Wpisz kod autoryzacji, który wysłaliśmy Ci w SMSie

Dodatkowe potwierdzenie logowania

  • Ze względów bezpieczeństwa, chcemy każdorazowo upewnić się, że to na pewno Ty logujesz się do serwisu PKO supermakler.

    Po wpisaniu loginu oraz hasła na stronie pkosupermakler.pl - musisz nam potwierdzić swoje logowanie. Wpisz kod z SMSa lub potwierdź logowanie w aplikacji mobilnej PKO supermakler.

  • Wybierz wygodny dla Ciebie sposób potwierdzenia logowania.

    Autoryzacja kodem SMS:

    1. Wpisz login i hasło.
    2. W nowym oknie wpisz kod SMS, który wysłaliśmy na numer Twojego telefonu komórkowego i kliknij na przycisk „Potwierdź”

     

     

     

     

     

     

     

    Autoryzacja aplikacją mobilną PKO supermakler:

    1. Jeżeli nie masz zainstalowanej aplikacji mobilnej PKO supermakler, pobierz najnowszą wersję (ze sklepu Google Play lub App Store) i zainstaluj ją na swoim urządzeniu.
    2. Wykonaj logowanie do aplikacji mobilnej PKO supermakler, aby sparować ją z przeglądarkowym serwisem PKO supermakler
    3. Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler na pkosupermakler.pl
    4. W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Urządzenia mobilne
    5. Odszukaj odpowiednie urządzenie i wybierz na nim Aktywuj autoryzację mobilną. Autoryzację możesz aktywować tylko na jednym urządzeniu

    6. Ponownie w prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Personalizacja
    7. Przejdź do sekcji Metoda dodatkowej autoryzacji i wybierz Aplikacja mobilna. Zapisz zmiany (na dole strony)

    8. Dzięki powyższym ustawieniom, po podaniu loginu i hasła na stronie pkosupermakler.pl, poinformujemy Cię o konieczności zatwierdzenia logowania w swojej aplikacji mobilnej. Zaloguj się do aplikacji mobilnej PKO supermakler i potwierdź logowanie

     

    1. Na nowym telefonie zainstaluj aplikację mobilną PKO supermakler i zaloguj się do niej, aby sparować ją z przeglądarkowym serwisem PKO supermakler.
      Pamiętaj, że możesz sparować maksymalnie trzy urządzenia. Jeśli chcesz sparować kolejne, usuń w przeglądarkowym serwisie PKO supermakler przynajmniej jedno, które było sparowane wcześniej.
    2. Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler na pkosupermakler.pl.
    3. W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Urządzenia mobilne.
    4. Odszukaj urządzenie, na którym przed chwilą została przez Ciebie zainstalowana aplikacja mobilna i wybierz na nim opcję Aktywuj autoryzację mobilną. Autoryzację możesz aktywować tylko na jednym urządzeniu.
    1. Wejdź na stronę pkosupermakler.pl, kliknij na odnośnik Odzyskaj hasło i wypełnij dostępny formularz.
    2. Postępuj ze wskazówkami z otrzymanej wiadomości e-mail.
    3. Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler loginem oraz nowym hasłem, które wysłaliśmy Ci w SMSie.
    4. Potwierdź logowanie kodem, który wysłaliśmy Ci w SMSie - Twoja wcześniejsza zapamiętana autoryzacja mobilna zostanie automatycznie wyłączona.
    1. Zainstaluj aplikację mobilną PKO supermakler i zaloguj się do niej aby ponownie sparować ją z Twoim rachunkiem inwestycyjnym.
      Pamiętaj, że możesz sparować maksymalnie trzy urządzenia. Jeśli chcesz sparować kolejne, usuń w przeglądarkowym serwisie PKO supermakler przynajmniej jedno, które było sparowane wcześniej.
    2. Wejdź na stronę pkosupermakler.pl, kliknij na odnośnik Odzyskaj hasło i wypełnij dostępny formularz.
    3. Postępuj ze wskazówkami z otrzymanej wiadomości e-mail.
    4. Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler loginem oraz nowym hasłem, które wysłaliśmy w SMSie.
    5. Potwierdź logowanie kodem z SMSa.
    6. W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Urządzenia mobilne.
    7. Odszukaj odpowiednie urządzenie i wybierz na nim opcję Aktywuj autoryzację mobilną. Autoryzację możesz aktywować tylko na jednym urządzeniu.
    8. Ponownie w prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego i wybierz z menu Personalizacja.
    9. Przejdź do sekcji„Metoda dodatkowej autoryzacji i wybierz Aplikacja mobilna. Zapisz zmiany na dole strony.
    1. Wejdź na stronę pkosupermakler.pl, kliknij na odnośnik Odzyskaj hasło i wypełnij dostępny formularz.
    2. Postępuj ze wskazówkami z otrzymanej wiadomości e-mail, dzięki czemu przywrócimy domyślne ustawienia dotyczące autoryzacji logowania (zostanie wprowadzona autoryzacja kodem z wiadomości SMS).
    3. Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler loginem oraz nowym hasłem, które wysłaliśmy w SMSie.
    4. Potwierdź logowanie kodem z SMSa.
    5. W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Urządzenia mobilne.
    6. Odszukaj odpowiednie urządzenie i wybierz na nim opcję „Odblokuj PIN”.

    Aby przywrócić autoryzację logowania przez aplikację mobilną:

    1. W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Personalizacja.
    2. Przejdź do sekcji Metoda dodatkowej autoryzacji i wybierz Aplikacja mobilna. Zapisz zmiany na dole strony.
    1. Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler na pkosupermakler.pl.
    2. W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Urządzenia mobilne.
    3. Odszukaj odpowiednie urządzenie i wybierz na nim Wyłącz autoryzację mobilną.
    1. Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler na pkosupermakler.pl.
    2. W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Urządzenia mobilne.
    3. Odszukaj odpowiednie urządzenie i wybierz na nim opcję Usuń dostęp.
  • Poprosimy Cię o dodatkowe potwierdzenie, jeśli w PKO supermakler:

    • zrobisz przelew na kwotę powyżej 200 tys. zł,
    • zmienisz zgody lub zaktualizujesz dane kontaktowe.