Pierwsze logowanie do aplikacji mobilnej PKO supermakler
Przez aplikację mobilną
- 1
Zainstaluj aplikację mobilną na swoim telefonie
Znajdź aplikację w sklepie Play lub App Store - wpisz 'PKO supermakler' w jego wyszukiwarce
- 2
Zaloguj się do aplikacji mobilnej
Wprowadź swój login i hasło (których używasz do logowania na stronie pkosupermakler.pl)
- 3
Nadaj PIN
Wprowadź 6-cyforwy PIN, którym będziesz się logować do aplikacji mobilnej
- 4
Potwierdź logowanie
Wpisz kod autoryzacji, który wysłaliśmy Ci w SMSie
Odblokowanie lub zmiana PIN
Dodatkowe potwierdzenie logowania
W jaki sposób mogę potwierdzić logowanie do serwisu PKO supermakler z wykorzystaniem aplikacji mobilnej?
1. Jeżeli nie masz zainstalowanej aplikacji mobilnej PKO supermakler, pobierz najnowszą wersję (ze sklepu Google Play lub App Store) i zainstaluj ją na swoim urządzeniu.
2. Wykonaj logowanie do aplikacji mobilnej PKO supermakler, aby sparować ją z przeglądarkowym serwisem PKO supermakler
3. Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler na pkosupermakler.pl
4. W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Urządzenia mobilne
5. Odszukaj odpowiednie urządzenie i wybierz na nim Aktywuj autoryzację mobilną. Autoryzację możesz aktywować tylko na jednym urządzeniu6. Ponownie w prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Personalizacja
7. Przejdź do sekcji Metoda dodatkowej autoryzacji i wybierz Aplikacja mobilna. Zapisz zmiany (na dole strony)8. Dzięki powyższym ustawieniom, po podaniu loginu i hasła na stronie pkosupermakler.pl, poinformujemy Cię o konieczności zatwierdzenia logowania w swojej aplikacji mobilnej. Zaloguj się do aplikacji mobilnej PKO supermakler i potwierdź logowanie
Mam nowy telefon. Jak zmienić telefon, który będzie używany do potwierdzenia logowania przez aplikację mobilną?
- Na nowym telefonie zainstaluj aplikację mobilną PKO supermakler i zaloguj się do niej, aby sparować ją z przeglądarkowym serwisem PKO supermakler.
Pamiętaj, że możesz sparować maksymalnie trzy urządzenia. Jeśli chcesz sparować kolejne, usuń w przeglądarkowym serwisie PKO supermakler przynajmniej jedno, które było sparowane wcześniej. - Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler na pkosupermakler.pl.
- W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Urządzenia mobilne.
- Odszukaj urządzenie, na którym przed chwilą została przez Ciebie zainstalowana aplikacja mobilna i wybierz na nim opcję Aktywuj autoryzację mobilną. Autoryzację możesz aktywować tylko na jednym urządzeniu.
- Na nowym telefonie zainstaluj aplikację mobilną PKO supermakler i zaloguj się do niej, aby sparować ją z przeglądarkowym serwisem PKO supermakler.
Nie mam już dostępu do aplikacji mobilnej PKO supermakler. Jak usunąć potwierdzenie logowania przez aplikację mobilną?
- Wejdź na stronę pkosupermakler.pl, kliknij na odnośnik Odzyskaj hasło i wypełnij dostępny formularz.
- Postępuj ze wskazówkami z otrzymanej wiadomości e-mail.
- Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler loginem oraz nowym hasłem, które wysłaliśmy Ci w SMSie.
- Potwierdź logowanie kodem, który wysłaliśmy Ci w SMSie - Twoja wcześniejsza zapamiętana autoryzacja mobilna zostanie automatycznie wyłączona.
Usunąłem aplikację mobilną PKO supermakler ze swojego telefonu. Jak odzyskać potwierdzenie logowania przez aplikację mobilną?
- Zainstaluj aplikację mobilną PKO supermakler i zaloguj się do niej aby ponownie sparować ją z Twoim rachunkiem inwestycyjnym.
Pamiętaj, że możesz sparować maksymalnie trzy urządzenia. Jeśli chcesz sparować kolejne, usuń w przeglądarkowym serwisie PKO supermakler przynajmniej jedno, które było sparowane wcześniej. - Wejdź na stronę pkosupermakler.pl, kliknij na odnośnik Odzyskaj hasło i wypełnij dostępny formularz.
- Postępuj ze wskazówkami z otrzymanej wiadomości e-mail.
- Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler loginem oraz nowym hasłem, które wysłaliśmy w SMSie.
- Potwierdź logowanie kodem z SMSa.
- W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Urządzenia mobilne.
- Odszukaj odpowiednie urządzenie i wybierz na nim opcję Aktywuj autoryzację mobilną. Autoryzację możesz aktywować tylko na jednym urządzeniu.
- Ponownie w prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego i wybierz z menu Personalizacja.
- Przejdź do sekcji„Metoda dodatkowej autoryzacji i wybierz Aplikacja mobilna. Zapisz zmiany na dole strony.
- Zainstaluj aplikację mobilną PKO supermakler i zaloguj się do niej aby ponownie sparować ją z Twoim rachunkiem inwestycyjnym.
Dla przeglądarkowego serwisu PKO supermakler mam ustawioną autoryzację logowania przez aplikację mobilną. Jak zalogować się do serwisu przeglądarkowego jeśli mam zablokowany dostęp do aplikacji mobilnej?
- Wejdź na stronę pkosupermakler.pl, kliknij na odnośnik Odzyskaj hasło i wypełnij dostępny formularz.
- Postępuj ze wskazówkami z otrzymanej wiadomości e-mail, dzięki czemu przywrócimy domyślne ustawienia dotyczące autoryzacji logowania (zostanie wprowadzona autoryzacja kodem z wiadomości SMS).
- Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler loginem oraz nowym hasłem, które wysłaliśmy w SMSie.
- Potwierdź logowanie kodem z SMSa.
- W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Urządzenia mobilne.
- Odszukaj odpowiednie urządzenie i wybierz na nim opcję „Odblokuj PIN”.
Aby przywrócić autoryzację logowania przez aplikację mobilną:
- W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Personalizacja.
- Przejdź do sekcji Metoda dodatkowej autoryzacji i wybierz Aplikacja mobilna. Zapisz zmiany na dole strony.
Jak wyłączyć potwierdzenie logowania przez aplikację mobilną?
- Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler na pkosupermakler.pl.
- W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Urządzenia mobilne.
- Odszukaj odpowiednie urządzenie i wybierz na nim Wyłącz autoryzację mobilną.
Jak usunąć sparowane urządzenie mobilne?
- Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler na pkosupermakler.pl.
- W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Urządzenia mobilne.
- Odszukaj odpowiednie urządzenie i wybierz na nim opcję Usuń dostęp.
Jakie inne dyspozycje muszę dodatkowo potwierdzać?
Poprosimy Cię o dodatkowe potwierdzenie, jeśli w PKO supermakler:
- zrobisz przelew na kwotę powyżej 200 tys. zł,
- zmienisz zgody lub zaktualizujesz dane kontaktowe.