Przejdź to głównej części strony

Logowanie do PKO supermakler

Na tej stronie sprawdzisz jak:

 

  • zalogować się,
  • odblokować PIN,
  • używać aplikacji mobilnej do potwierdzenia logowania w serwisie PKO supermakler.

Pierwsze logowanie do aplikacji mobilnej PKO supermakler

Przez aplikację mobilną

  • 1

    Zainstaluj aplikację mobilną na swoim telefonie

    Znajdź aplikację w sklepie Play lub App Store - wpisz 'PKO supermakler' w jego wyszukiwarce

  • 2

    Zaloguj się do aplikacji mobilnej

    Wprowadź swój login i hasło (których używasz do logowania na stronie pkosupermakler.pl)

  • 3

    Nadaj PIN

    Wprowadź 6-cyforwy PIN, którym będziesz się logować do aplikacji mobilnej

  • 4

    Potwierdź logowanie

    Wpisz kod autoryzacji, który wysłaliśmy Ci w SMSie

Dodatkowe potwierdzenie logowania

  • 1. Jeżeli nie masz zainstalowanej aplikacji mobilnej PKO supermakler, pobierz najnowszą wersję (ze sklepu Google Play lub App Store) i zainstaluj ją na swoim urządzeniu.
    2. Wykonaj logowanie do aplikacji mobilnej PKO supermakler, aby sparować ją z przeglądarkowym serwisem PKO supermakler
    3. Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler na pkosupermakler.pl
    4. W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Urządzenia mobilne
    5. Odszukaj odpowiednie urządzenie i wybierz na nim Aktywuj autoryzację mobilną. Autoryzację możesz aktywować tylko na jednym urządzeniu

    6. Ponownie w prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Personalizacja
    7. Przejdź do sekcji Metoda dodatkowej autoryzacji i wybierz Aplikacja mobilna. Zapisz zmiany (na dole strony)

    8. Dzięki powyższym ustawieniom, po podaniu loginu i hasła na stronie pkosupermakler.pl, poinformujemy Cię o konieczności zatwierdzenia logowania w swojej aplikacji mobilnej. Zaloguj się do aplikacji mobilnej PKO supermakler i potwierdź logowanie

     

    1. Na nowym telefonie zainstaluj aplikację mobilną PKO supermakler i zaloguj się do niej, aby sparować ją z przeglądarkowym serwisem PKO supermakler.
      Pamiętaj, że możesz sparować maksymalnie trzy urządzenia. Jeśli chcesz sparować kolejne, usuń w przeglądarkowym serwisie PKO supermakler przynajmniej jedno, które było sparowane wcześniej.
    2. Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler na pkosupermakler.pl.
    3. W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Urządzenia mobilne.
    4. Odszukaj urządzenie, na którym przed chwilą została przez Ciebie zainstalowana aplikacja mobilna i wybierz na nim opcję Aktywuj autoryzację mobilną. Autoryzację możesz aktywować tylko na jednym urządzeniu.
    1. Wejdź na stronę pkosupermakler.pl, kliknij na odnośnik Odzyskaj hasło i wypełnij dostępny formularz.
    2. Postępuj ze wskazówkami z otrzymanej wiadomości e-mail.
    3. Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler loginem oraz nowym hasłem, które wysłaliśmy Ci w SMSie.
    4. Potwierdź logowanie kodem, który wysłaliśmy Ci w SMSie - Twoja wcześniejsza zapamiętana autoryzacja mobilna zostanie automatycznie wyłączona.
    1. Zainstaluj aplikację mobilną PKO supermakler i zaloguj się do niej aby ponownie sparować ją z Twoim rachunkiem inwestycyjnym.
      Pamiętaj, że możesz sparować maksymalnie trzy urządzenia. Jeśli chcesz sparować kolejne, usuń w przeglądarkowym serwisie PKO supermakler przynajmniej jedno, które było sparowane wcześniej.
    2. Wejdź na stronę pkosupermakler.pl, kliknij na odnośnik Odzyskaj hasło i wypełnij dostępny formularz.
    3. Postępuj ze wskazówkami z otrzymanej wiadomości e-mail.
    4. Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler loginem oraz nowym hasłem, które wysłaliśmy w SMSie.
    5. Potwierdź logowanie kodem z SMSa.
    6. W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Urządzenia mobilne.
    7. Odszukaj odpowiednie urządzenie i wybierz na nim opcję Aktywuj autoryzację mobilną. Autoryzację możesz aktywować tylko na jednym urządzeniu.
    8. Ponownie w prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego i wybierz z menu Personalizacja.
    9. Przejdź do sekcji„Metoda dodatkowej autoryzacji i wybierz Aplikacja mobilna. Zapisz zmiany na dole strony.
    1. Wejdź na stronę pkosupermakler.pl, kliknij na odnośnik Odzyskaj hasło i wypełnij dostępny formularz.
    2. Postępuj ze wskazówkami z otrzymanej wiadomości e-mail, dzięki czemu przywrócimy domyślne ustawienia dotyczące autoryzacji logowania (zostanie wprowadzona autoryzacja kodem z wiadomości SMS).
    3. Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler loginem oraz nowym hasłem, które wysłaliśmy w SMSie.
    4. Potwierdź logowanie kodem z SMSa.
    5. W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Urządzenia mobilne.
    6. Odszukaj odpowiednie urządzenie i wybierz na nim opcję „Odblokuj PIN”.

    Aby przywrócić autoryzację logowania przez aplikację mobilną:

    1. W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Personalizacja.
    2. Przejdź do sekcji Metoda dodatkowej autoryzacji i wybierz Aplikacja mobilna. Zapisz zmiany na dole strony.
    1. Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler na pkosupermakler.pl.
    2. W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Urządzenia mobilne.
    3. Odszukaj odpowiednie urządzenie i wybierz na nim Wyłącz autoryzację mobilną.
    1. Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler na pkosupermakler.pl.
    2. W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego > Urządzenia mobilne.
    3. Odszukaj odpowiednie urządzenie i wybierz na nim opcję Usuń dostęp.
  • Poprosimy Cię o dodatkowe potwierdzenie, jeśli w PKO supermakler:

    • zrobisz przelew na kwotę powyżej 200 tys. zł,
    • zmienisz zgody lub zaktualizujesz dane kontaktowe.