Zapomniałeś Identyfikatora lub hasła?

Identyfikator:

  1. Identyfikator do logowania możesz znaleźć na wydruku otrzymanym z Biura Maklerskiego „Potwierdzenie rejestracji dostępu do aplikacji internetowych”
  2. Jeżeli nie pamiętasz identyfikatora – skontaktuj się z Wirtualnym Punktem Obsługi Klienta (wybierając pomoc techniczną) pod numerem 22 521 90 90, 801 169 235. Do uzyskania loginu podczas rozmowy telefonicznej, niezbędne jest podanie numeru rachunku inwestycyjnego oraz hasła do Serwisu telefonicznego. W przypadku braku posiadania tych danych, odwiedź osobiście najbliższy POK.

Hasło:

  1. Jeżeli pamiętasz swój numer rachunku inwestycyjnego oraz posiadasz aktywne hasło do Serwisu telefonicznego, skontaktuj się z Wirtualnym Punktem Obsługi Klienta (wybierając pomoc techniczną) pod numerem 22 521 90 90, 801 169 235. Po poprawnej identyfikacji nowe hasło do logowania otrzymasz w wiadomości mailowej, lub wyślemy je na adres korespondencyjny.
  2. Jeżeli nie pamiętasz numeru rachunku inwestycyjnego i/lub hasła do Serwisu telefonicznego ale znasz swój identyfikator do logowania do serwisu supermakler, skontaktuj się z z Wirtualnym Punktem Obsługi Klienta (wybierając pomoc techniczną) pod numerem 22 521 90 90, 801 169 235. Po poprawnej identyfikacji pytaniami związanymi z Twoimi danymi osobowymi oraz informacjami na temat Twojego rachunku inwestycyjnego, nowe hasło do logowania wyślemy na adres korespondencyjny.
  3. W celu uzyskania nowego hasła, możesz również odwiedzić POK. Po okazaniu dowodu osobistego, hasło do logowania otrzymasz od razu w placówce.

    Jeżeli zablokowałeś swój dostęp do serwisu supermakler przez błędne wpisywanie danych do logowania, skontaktuj się z Wirtualnym Punktem Obsługi Klienta (wybierając pomoc techniczną) pod numerem 22 521 90 90, 801 169 235. Po podaniu numeru rachunku inwestycyjnego i hasła do Serwisu telefonicznego (lub udzieleniu odpowiedzi na dodatkowe pytania identyfikujące), dostęp do internetowej aplikacji zostanie odblokowany.

Lista stacjonarnych placówek POK oraz dane kontaktowe dostępne są na stronie: https://www.bm.pkobp.pl/placowki/

 

Uwaga – jeśli zakładałeś rachunek online w iPKO:

Aby mieć możliwość logowania bezpośrednio ze strony www.supermakler.pkobp.pl lub skorzystać z serwisu supermakler w wersji mobilnej i z programu ePromak Professional, Identyfikator (login) i hasło  możemy przesłać na adres e-mail lub listownie. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z Wirtualnym Punktem Obsługi Klienta (wybierając pomoc techniczną) pod numerem 22 521 90 90, 801 169 235 (opłata zgodna ze stawką operatora). Przed kontaktem należy ustalić własne hasło telefoniczne poprzez wypełnienie wniosku w serwisie supermakler (Menu: Wnioski > Usługi dodatkowe > Zmiana hasła dostępu do rachunku inwestycyjnego za pośrednictwem Serwisu telefonicznego).