Zapomniałeś loginu (Identyfikatora) lub hasła?

Login (Identyfikator):

  1. Login możesz znaleźć na wydruku „Potwierdzenie rejestracji dostępu do aplikacji internetowych” lub w e-mailu otrzymanym z Biura Maklerskiego PKO Banku Polskiego
  2. Jeżeli nie pamiętasz loginu – skontaktuj się z Wirtualnym Punktem Obsługi Klienta (wybierając pomoc techniczną) pod numerem 22 521 90 90, 801 169 235. Login uzyskasz również w najbliższym POK.

Hasło:

  1. Aby otrzymać nowe hasło, skontaktuj się z Wirtualnym Punktem Obsługi Klienta (wybierając pomoc techniczną) pod numerem 22 521 90 90, 801 169 235. Podczas rozmowy telefonicznej zostaniesz poproszony o:
    - podanie numeru rachunku inwestycyjnego oraz hasła do Serwisu telefonicznego lub
    - udzielenie odpowiedzi na pytania związane z Twoimi danymi osobowymi oraz informacjami na temat Twojego rachunku inwestycyjnego
    Po poprawnej identyfikacji, hasło do logowania otrzymasz poprzez SMS.
    Uwaga: Abyś mógł otrzymać SMS z hasłem, Biuro Maklerskie musi posiadać Twój aktualny numer telefonu komórkowego.
  2. W celu uzyskania nowego hasła, możesz również odwiedzić POK. Po okazaniu  dokumentu tożsamości, hasło do logowania otrzymasz poprzez SMS.

Jeżeli zablokowałeś swój dostęp do serwisu supermakler przez błędne wpisywanie danych do logowania, skontaktuj się z Wirtualnym Punktem Obsługi Klienta (wybierając pomoc techniczną) pod numerem 22 521 90 90, 801 169 235. Po podaniu numeru rachunku inwestycyjnego i hasła do Serwisu telefonicznego (lub udzieleniu odpowiedzi na dodatkowe pytania identyfikujące), dostęp zostanie odblokowany.

Lista stacjonarnych placówek POK oraz dane kontaktowe dostępne są na stronie: https://www.bm.pkobp.pl/placowki/