Zapomniałeś Identyfikatora lub hasła?

Identyfikator:

  1. Identyfikator do logowania możesz znaleźć na wydruku otrzymanym z Biura Maklerskiego „Potwierdzenie rejestracji dostępu do aplikacji internetowych”
  2. Jeżeli nie pamiętasz identyfikatora – skontaktuj się z Wirtualnym Punktem Obsługi Klienta (wybierając 4 – pomoc techniczna) pod numerem 22 521 90 90, 801 169 235. Do uzyskania loginu podczas rozmowy telefonicznej, niezbędne jest podanie numeru rachunku inwestycyjnego oraz hasła do Serwisu telefonicznego. W przypadku braku posiadania tych danych, odwiedź osobiście najbliższy POK.

Hasło:

  1. Jeżeli pamiętasz swój numer rachunku inwestycyjnego oraz posiadasz aktywne hasło do Serwisu telefonicznego, skontaktuj się z Wirtualnym Punktem Obsługi Klienta (wybierając 4 – pomoc techniczna) pod numerem 22 521 90 90, 801 169 235. Po poprawnej identyfikacji nowe hasło do logowania otrzymasz w wiadomości mailowej, lub wyślemy je na adres korespondencyjny.
  2. Jeżeli nie pamiętasz numeru rachunku inwestycyjnego i/lub hasła do Serwisu telefonicznego ale znasz swój identyfikator do logowania do serwisu supermakler, skontaktuj się z z Wirtualnym Punktem Obsługi Klienta (wybierając 4 – pomoc techniczna) pod numerem 22 521 90 90, 801 169 235. Po poprawnej identyfikacji pytaniami związanymi z Twoimi danymi osobowymi oraz informacjami na temat Twojego rachunku inwestycyjnego, nowe hasło do logowania wyślemy na adres korespondencyjny.
  3. W celu uzyskania nowego hasła, możesz również odwiedzić POK. Po okazaniu dowodu osobistego, hasło do logowania otrzymasz od razu w placówce.

    Jeżeli zablokowałeś swój dostęp do serwisu supermakler przez błędne wpisywanie danych do logowania, skontaktuj się z Wirtualnym Punktem Obsługi Klienta (wybierając 4 – pomoc techniczna) pod numerem 22 521 90 90, 801 169 235. Po podaniu numeru rachunku inwestycyjnego i hasła do Serwisu telefonicznego (lub udzieleniu odpowiedzi na dodatkowe pytania identyfikujące), dostęp do internetowej aplikacji zostanie odblokowany.

Lista stacjonarnych placówek POK oraz dane kontaktowe dostępne są na stronie: https://www.bm.pkobp.pl/placowki/

 

Uwaga – jeśli zakładałeś rachunek online w iPKO:

Aby mieć możliwość logowania bezpośrednio ze strony www.supermakler.pkobp.pl lub skorzystać z serwisu supermakler w wersji mobilnej i z programu ePromak Professional, Identyfikator(login) i hasło  możemy przesłać na adres e-mail lub listownie. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z Wirtualnym Punktem Obsługi Klienta (wybierając 4 – pomoc techniczna) pod numerem 22 521 90 90, 801 169 235 (opłata zgodna ze stawką operatora). Przed kontaktem należy ustalić własne hasło telefoniczne poprzez wypełnienie wniosku w serwisie supermakler (Menu: Wnioski > Usługi dodatkowe > Zmiana hasła dostępu do rachunku inwestycyjnego za pośrednictwem Serwisu telefonicznego).