Zapomniałeś loginu (Identyfikatora) lub hasła?

Login (Identyfikator):

  1. Login możesz znaleźć na wydruku „Potwierdzenie rejestracji dostępu do aplikacji internetowych” lub w e-mailu otrzymanym z Biura Maklerskiego PKO Banku Polskiego
  2. Jeżeli nie pamiętasz loginu:
    – na stronie pkosupermakler.pl kliknij na "Odzyskaj hasło". Po wypełnieniu formularza otrzymasz login (w wiadomości e-mail) oraz nowe hasło (poprzez SMS) lub
    – skontaktuj się z Wirtualnym Punktem Obsługi Klienta (wybierając pomoc techniczną) pod numerem 22 521 90 90, 801 169 235. Login uzyskasz również podczas osobistej wizyty w POK.

Hasło:

  1. Aby otrzymać nowe hasło, na stronie pkosupermakler.pl kliknij na "Odzyskaj hasło". Po wypełnieniu formularza otrzymasz login (w wiadomości e-mail) oraz nowe hasło (poprzez SMS) lub
  2. Skontaktuj się z Wirtualnym Punktem Obsługi Klienta (wybierając pomoc techniczną) pod numerem 22 521 90 90, 801 169 235. Hasło do logowania otrzymasz poprzez SMS.
  3. W celu uzyskania nowego hasła, możesz również odwiedzić POK. Po okazaniu  dokumentu tożsamości, hasło do logowania otrzymasz poprzez SMS.

Uwaga: Aby otrzymać dane do logowania (SMS z hasłem oraz login w wiadomości e-mail), Biuro Maklerskie musi posiadać Twój aktualny numer telefonu komórkowego oraz adres e-mail.

Jeżeli zablokowałeś swój dostęp do Aplikacji internetowych przez błędne wpisywanie danych do logowania, skontaktuj się z Wirtualnym Punktem Obsługi Klienta (wybierając pomoc techniczną) pod numerem 22 521 90 90, 801 169 235. Po podaniu numeru rachunku inwestycyjnego i hasła do Serwisu telefonicznego (lub udzieleniu odpowiedzi na dodatkowe pytania identyfikujące), dostęp zostanie odblokowany.

Lista stacjonarnych placówek POK oraz dane kontaktowe dostępne są na stronie: https://www.bm.pkobp.pl/placowki/